Godmorgon sömnläsare. :)

Hej allihopa. Tack för alla läsare blir grymt glad! Känner mig på lite bättre humör efter det, är jätte hungrig har inte käkat frukost och jag pallar inte göra lunch.
Min mamma var tvungen att åka ner och jobba för min pappa har.. asså, börjat dricka alkohol igen. Mitt liv blir så jobbigt när han börjar dricka. Det är jätte pinsamt att ha vänner hem när han är full,
Så nu måste jag tillbringa hela dagen med min fulla farsa. Vemfan pallar det?
Ibland är det skönt att vara ensam hemma, slippa tänka på någon annan än sig själv, ja jag är lite egoistisk
Men lite egoistisk får man vara. Jag tänkte säga att jag är 12 år och mitt liv är förstört.

På Nyårsafton

Allt var perfekt, flim chips läsk och godis. Men så ska dendär pappa komma hem med öl, mamma börjar dricka men jag tänkte.. Okej, det är nyårsafton det är okej att dom dricker. :P
Men... Mina föräldrar börja bråka, mamma blir kallad äcklig hora. Och mamma häller ut öl rakt framför min och pappas ögon. Jag pallade inte med dom så jag gick ut i mörkret, utan jacka utan skor.
Svinkallt var det förstårs men jag pallade inte med dom, men men. Livet kan vara ett riktigt jävla helvete. Gjorde precis slut med min kille och han har typ blockat mig från skype lr något. Jag är kär i mitt förr förra ex.
Pinsaaamt.. :s Men iaf. Ska nog avsluta detta nu. Hejdå. :/

Kommentarer
Postat av: .

Uppdatera mer! :)<3

2012-01-17 @ 18:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0