Okej,

Okej, jag tog min tid att fixa en blogg. För att skriva ut det jag vill, hoppas min blogg kommer få några följare iallafall. Bloggen kommer vara anonym eftersom om någon av mina kompisar tittar in är det förstört.
Eftersom jag inte kommer skriva någons namn kommer jag skriva typ Josefin men som kanske heter något annat på riktigt.
Eftersom jag går i en stor depp 'period' så mår jag dåligt, har haft jävligt många självmords tankar osv..
Jag har haft en kille på sidan hela tiden som har hjälpt mig när jag behövde någon som mest.
Eftersom jag inte tar föräldrarna på första val så tyckte jag det lät bekvämt att ha en kille som jag träffat via ett spel.
Kommer inte bry mig om designen. Eftersom det är själva innehållet som säger nästan 'allt'.


Jag vet inte direkt vem jag ska vara med i skolan, ena kompisen vill vara med den bitchiga tjejen i skolan. Jaha, så jag ska behöva lida med dendär fucking bitchen? Hon är bara äcklig dryg och snackar skit om min andra bästis som går i en annan klass. Eftersom jag börjat i ny skola med kompis så känner jag inga i klassen. Och jag vill inte sitta helt själv på rasten helt mobbad.
Eller? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: BEXOLLILA.

Svara på min fråga '' Who is hottest? '' och var med och tävla om en länkning !

2012-01-12 @ 18:50:02
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej gumman!

Ja du, kärlek är inte de lättaste ibland. Men ibland måste man trampa på dom onda taggarna för att se vem som är den bästa för en liksom. Du kommer att vara med om detta minst 10 gånger till i ditt liv. Alla har vi en dröm prins där ute <3

2012-01-12 @ 18:52:09
URL: http://nej.blogg.se/
Postat av: Fantasydining-En blogg om temarestauranger & resorlogg

Hej.vad ledsen jag blir med så unga tjejer som inte mår bra. Jag vet att du inte tror mig (det gjorde jag inte själv i din ålder) men allt kommer bli så mycket bättre.Våga tro på dig själv. Vad tycker du om vad vill du bli. Vad gör dig lycklig. Livet är som en oskriven bok. Du kan själv välja vad som ska stå i den boken.Välj bort allt som inte gör dig lycklig!

2012-01-12 @ 18:59:36
URL: http://www.fantasydining.com
Postat av: bySims

Hej! Jag och min vän har en ganska nystartad simsblogg! Det skulle vara jättesnällt om du skulle vela åtminstone kolla den, en kommentar skadar inte ;* Hehe, kraaaam!

2012-01-12 @ 21:46:24
URL: http://bysims.blogg.se/
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3



Nu tävlar ja ut en blogg dator hp compaq mini cq10-800so till ett värde av 1995:- . Jag kommer att utseé två vinnare.



Tävlings reglerna är enkla, de är bara tuta och köra!

I Sammarbete med PriceRunne

2012-01-13 @ 10:24:41
URL: http://nej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0