Ursäkta för uppdateringen!

Ja, mottot jag måste göra inlägget lite snabbt pg.a måste sova. Som dem flesta kanske vet så sover jag på lektionerna. osv.. Jag har haft väääldigt mycket läxor och så. Igår snackade jag med en kille som jag verkligen är kär i, han är underbar. Eftersom jag bli kallad fitta i skolan så ville jag aldrig mer gå dit, men han stöttade mig och så. Och han går i min klass, vi var tillsammans förut men nu är vi bara jätte bra vänner som är grymt bra. Han är verkligen jätte söt. :')

Men iaf. I skolan idag fick jag veta att mina kompisar hört att vissa kallat mig fitta. Ingen jävla anledning varför? Dom sa inga namn och det är jag fan glad över, men så så. När jag kom in i matsalen var det typ 5 stycken som satt och bitch blicka mig. Bara för jag har blå lugg behöver dom inte sitta och bitchblicka mig, låt mig ha den frisyren jag vill ha. Punkt slut!
Maten i skolan är verkligen dålig, fått mig att tappa lusten att bara käka, nä usch fyfan!

Idag fick jag också skjäll av min lärare för jag lyssnade på musik och sket fullkomligt i vad hon sa, men vadfan. Ska jag respektera henne och lyssna på henne när hon fan inte lyssnar på mig vad jag behöver hjälp med. Hon bara går iväg och säger att hon kommer så fort hon kan. Just nu känner jag bara att någon iaktager mig så ska nog krypa ner under täcket och sova. Godnaaattt. ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0